ARMAThunder

4 NOWOŚCI NA 2 SERWERACH VETERANÓW !!!

Od tygodnia trwają testy najnowszych rozgrywek opartych na zasadach znanych wszystkim miłośnikom z serii WARTHUNDER , WORLD OF TANKS i ARMORED WARFARE!

Nie mogąc się doczekać głębszej ewolucji tych gier w pełnowartościowy symulator pola walki (wieloosobowe załogi, realistyczne celowniki, wnętrza czołgów, piechota , pola minowe, rozbudowana logistyka, urealnione kontuzje) oraz usunięcia niezbalansowanego ilościowo lotnictwa de facto uniemożliwiającego wielu czołgistom dłuższą w WARTHUNDERZE zabawę  , oraz innych błędów koncepcyjnych w zasadach tych rozgrywek – zrobiliśmy „idealną” wersję ARMATUNDERA na idealnym do tego silniku ARMA3… 🙂

ARMA daje wręcz fotorealistyczną grafikę w symulatorze dla bitw w „Thunder”:

  1. Dla pilotów  w MEGAThunder (obecnie dostępna jedna z największych map) :

 

2. Dla piechoty ( 4 mapy)

 

3. Dla czołgistów (do dyspozycji obecnie 3 mapy):

1.RZEKA (najmniejsza lesisto, górzysta) ,ale najdynamiczniejsza z trudną walką w mieście.

aramathundertanksrzekaok

2. PUSTYNIA (średnia- płaska).  Bitwy na większą odległość w warunkach klimatycznej burzy piaskowej…

aramathundertanksdesertok

3. LOTNISKO (największa-lesista).  Walka o duże lotnisko i panowanie nad 2 okolicznymi wioskami.

aramathundertankslotniskook

WSPARCIE POLSKIEJ PIECH. ZMECH. CZOŁGI Z POLSKIMI ZAŁOGAMI I NAJNOWSZE LEOPARDY2!

zalogi2

Każdy miłośnik intensywnych czołgowych wrażeń powinien spróbować przyszłościowego WT i WoTa i AW.

Wszystko co jeździ i się rusza od czasów Pustynnej Burzy, oraz Afganistanu do dziś!

Wkrótce też bitwy historyczne.

OPIS

Wszystkie zasady przeniesione z Warthundera i częściowo z World of Tanks (brak totalnej masakry z rąk lotnictwa)  z najatrakcyjniejszymi symulacyjnymi modyfikacjami dostępnymi tylko w ARMA (ilość i i wielkość map, poziom AI, bogactwo jednostek i logistyki).

Pełne pole walki z lotnictwem dostępne tylko dla RTS (Realnych Taktycznych Symulacji) w nowjnowszym  MEGAThunder dla największej mapy – Czarnoruś.

Warunki wygranej: 

Opanowanie minimum 2 z 3 stref i przewaga punktów , eliminacja wszystkich pojazdów graczy drużyny przeciwnej, lub opanowanie bazy (respa) przeciwnika. Na razie brak limitu czasowego.

Do 20 czołgów po obu stronach jednocześnie.

2X respawn (po 2 czołgi na załogę/gracza).

Wezwanie artylerii tylko przez dow. plutonu  lub dow. czołgu . Opcja w testach z powodu wysokiego ryzyka naruszania balansu przez wysoką celność i ogromną siłę „królowej pola walki”.

Różnice i zmiany:

Możliwość gry (kooperacji) z pełną 4 (NATO) lub 3 osobową (Rosja) obsadą .

aramathundertanksinsideok

Udostępniono czołgi z wnętrzami. Wreszcie kamera cofania również dla kierowcy….!

aramathundertanksinside2ok

To jedyne jak dotąd tak kompleksowe pole walki, choć na razie z wyłączeniem 100% zabójczego lotnictwa (zbawienna mądrość z World of Tanks) i ograniczeniem zakresu użycia artylerii. Przewidywane udostępnienie szerszego wsparcia po testach i uwagach uczestników.

Śmiertelnie niebezpieczna dla czołgów w mieście piechota, transportery opancerzone, ukryte stanowiska AT, pola minowe… Co więcej chcieć od pełnej symulacji i najbardziej zbliżonej do rzeczywistości gry…

Dla zachowania większej grywalności (możliwość wykorzystania ukrycia i maskowania)  wyłączono  termowizję.  Komputery balistyczne działają jednak w pełni.  Dodano dla podtrzymania dynamiki walki poza podstawową zapas amunicji „drugiego” rzutu. Każdy kierowca mechanik posiada zestaw naprawczy. W pobliżu stref znajdują się warsztaty automatycznie obsługujące czołgi ,jako nagroda za panowanie nad strefą . Dodano możliwość mobilnej obsługi uszkodzonych czołgów w terenie.

Inne uproszczenia:

W testach jest mod Real Tank Crew.  Po trafieniu w warunkach polowych „bezpiecznych” tj w odpowiedniej odległości od przeciwnika oraz bez ostrzału członkowie załogi sami automatycznie opuszczają czołg i dokonują napraw podstawowych modułów  z wyłączeniem krytycznych uszkodzeń wymagających obecności warsztatu lub ciężarówki naprawczej. Priorytetem jest przywróceniu mobilności, tak by móc doprowadzić czołg do najbliższego warsztatu lub bezpieczniejsze miejsce.

Podziękowania:

Za dotychczasowe hard testy i cenne uwagi dla wszystkich zaangażowanych w projekt, a w szczególności najwięcej oddanego trudnym testom Gnacika.

ARTHURA i novee za przygotowanie repozytorium i dodatkowego serwera dla rozgrywek wewnętrznych.

Dla Beby za poświęcenie i pracę nad  uruchomieniem naszego głównego (spotkania międzyklanowe)  najmocniejszego w Polsce ARMA serwera.

Dzięki temu wszyscy będą mogli już wkrótce przystąpić do wysoce dynamicznych (zero dłużyzn) i najbardziej symulacyjnych rozgrywek!

Instalujcie niezbędne mody bo od lutego po niezbędnym szkoleniu  ruszamy do fascynujących bojów!

Do sensownej gry niezbędne jest przeszkolenie z mechaniki i podstawowej taktyki dla współpracy w plutonie, oraz zapoznanie się z licznymi maszynami tj ich odmiennymi charakterystykami systemów celowniczych, obronnych oraz zasadami napraw oraz pozyskiwania logistyki.

                                        Szkolenia podstawowe w Piątki od początku lutego!

Szkolenie czołgowe poprowadzi w podanym terminie nasz sztabowiec (dowódca naszych jednostek zmechanizowanych oraz pancernych „Scorpion”)  – Beba przy moim skromnym wsparciu.

Czekam na wskazówki i pomysły w komentarzach.

Niezbędne mody do sprawdzenia oraz ściągnięcia tu:

OBOWIĄZUJĄCE MODY

Po instalacji Aram3Sync i naszego repozytorium należy sprawdzić działanie na serwerze.

Dowództwo nie przyjmuje żadnych wyjaśnień pokroju nie zdążyłem wcześniej ściągnąć i sprawdzić… 🙂

polishfactor

Dowódca polowy: [V]PolishFactor

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *