ARMAThunder
4 NOWOŚCI NA 2 SERWERACH VETERANÓW !!!
Od tygodnia trwają testy najnowszych rozgrywek opartych na zasadach znanych wszystkim miłośnikom z serii WARTHUNDER , WORLD OF TANKS i ARMORED WARFARE!
Nie mogąc się doczekać głębszej ewolucji tych gier w pełnowartościowy symulator pola walki (wieloosobowe załogi, realistyczne celowniki, wnętrza czołgów, piechota , pola minowe, rozbudowana logistyka, urealnione kontuzje) oraz usunięcia niezbalansowanego ilościowo lotnictwa de facto uniemożliwiającego wielu czołgistom dłuższą w WARTHUNDERZE zabawę , oraz innych błędów koncepcyjnych w zasadach tych rozgrywek – zrobiliśmy „idealną” wersję ARMATUNDERA na idealnym do tego silniku ARMA3… 🙂
ARMA daje wręcz fotorealistyczną grafikę w symulatorze dla bitw w „Thunder”:
- Dla pilotów w MEGAThunder (obecnie dostępna jedna z największych map) :
2. Dla piechoty ( 4 mapy)
3. Dla czołgistów (do dyspozycji obecnie 3 mapy):
1.RZEKA (najmniejsza lesisto, górzysta) ,ale najdynamiczniejsza z trudną walką w mieście.
2. PUSTYNIA (średnia- płaska). Bitwy na większą odległość w warunkach klimatycznej burzy piaskowej…
3. LOTNISKO (największa-lesista). Walka o duże lotnisko i panowanie nad 2 okolicznymi wioskami.
WSPARCIE POLSKIEJ PIECH. ZMECH. CZOŁGI Z POLSKIMI ZAŁOGAMI I NAJNOWSZE LEOPARDY2!
Każdy miłośnik intensywnych czołgowych wrażeń powinien spróbować przyszłościowego WT i WoTa i AW.
Wszystko co jeździ i się rusza od czasów Pustynnej Burzy, oraz Afganistanu do dziś!
Wkrótce też bitwy historyczne.
OPIS
Wszystkie zasady przeniesione z Warthundera i częściowo z World of Tanks (brak totalnej masakry z rąk lotnictwa) z najatrakcyjniejszymi symulacyjnymi modyfikacjami dostępnymi tylko w ARMA (ilość i i wielkość map, poziom AI, bogactwo jednostek i logistyki).
Pełne pole walki z lotnictwem dostępne tylko dla RTS (Realnych Taktycznych Symulacji) w nowjnowszym MEGAThunder dla największej mapy – Czarnoruś.
Warunki wygranej:
Opanowanie minimum 2 z 3 stref i przewaga punktów , eliminacja wszystkich pojazdów graczy drużyny przeciwnej, lub opanowanie bazy (respa) przeciwnika. Na razie brak limitu czasowego.
Do 20 czołgów po obu stronach jednocześnie.
2X respawn (po 2 czołgi na załogę/gracza).
Wezwanie artylerii tylko przez dow. plutonu lub dow. czołgu . Opcja w testach z powodu wysokiego ryzyka naruszania balansu przez wysoką celność i ogromną siłę „królowej pola walki”.
Różnice i zmiany:
Możliwość gry (kooperacji) z pełną 4 (NATO) lub 3 osobową (Rosja) obsadą .
Udostępniono czołgi z wnętrzami. Wreszcie kamera cofania również dla kierowcy….!
To jedyne jak dotąd tak kompleksowe pole walki, choć na razie z wyłączeniem 100% zabójczego lotnictwa (zbawienna mądrość z World of Tanks) i ograniczeniem zakresu użycia artylerii. Przewidywane udostępnienie szerszego wsparcia po testach i uwagach uczestników.
Śmiertelnie niebezpieczna dla czołgów w mieście piechota, transportery opancerzone, ukryte stanowiska AT, pola minowe… Co więcej chcieć od pełnej symulacji i najbardziej zbliżonej do rzeczywistości gry…
Dla zachowania większej grywalności (możliwość wykorzystania ukrycia i maskowania) wyłączono termowizję. Komputery balistyczne działają jednak w pełni. Dodano dla podtrzymania dynamiki walki poza podstawową zapas amunicji „drugiego” rzutu. Każdy kierowca mechanik posiada zestaw naprawczy. W pobliżu stref znajdują się warsztaty automatycznie obsługujące czołgi ,jako nagroda za panowanie nad strefą . Dodano możliwość mobilnej obsługi uszkodzonych czołgów w terenie.
Inne uproszczenia:
W testach jest mod Real Tank Crew. Po trafieniu w warunkach polowych „bezpiecznych” tj w odpowiedniej odległości od przeciwnika oraz bez ostrzału członkowie załogi sami automatycznie opuszczają czołg i dokonują napraw podstawowych modułów z wyłączeniem krytycznych uszkodzeń wymagających obecności warsztatu lub ciężarówki naprawczej. Priorytetem jest przywróceniu mobilności, tak by móc doprowadzić czołg do najbliższego warsztatu lub bezpieczniejsze miejsce.
Podziękowania:
Za dotychczasowe hard testy i cenne uwagi dla wszystkich zaangażowanych w projekt, a w szczególności najwięcej oddanego trudnym testom Gnacika.
ARTHURA i novee za przygotowanie repozytorium i dodatkowego serwera dla rozgrywek wewnętrznych.
Dla Beby za poświęcenie i pracę nad uruchomieniem naszego głównego (spotkania międzyklanowe) najmocniejszego w Polsce ARMA serwera.
Dzięki temu wszyscy będą mogli już wkrótce przystąpić do wysoce dynamicznych (zero dłużyzn) i najbardziej symulacyjnych rozgrywek!
Instalujcie niezbędne mody bo od lutego po niezbędnym szkoleniu ruszamy do fascynujących bojów!
Do sensownej gry niezbędne jest przeszkolenie z mechaniki i podstawowej taktyki dla współpracy w plutonie, oraz zapoznanie się z licznymi maszynami tj ich odmiennymi charakterystykami systemów celowniczych, obronnych oraz zasadami napraw oraz pozyskiwania logistyki.
Szkolenia podstawowe w Piątki od początku lutego!
Szkolenie czołgowe poprowadzi w podanym terminie nasz sztabowiec (dowódca naszych jednostek zmechanizowanych oraz pancernych „Scorpion”) – Beba przy moim skromnym wsparciu.
Czekam na wskazówki i pomysły w komentarzach.
Niezbędne mody do sprawdzenia oraz ściągnięcia tu:
Po instalacji Aram3Sync i naszego repozytorium należy sprawdzić działanie na serwerze.
Dowództwo nie przyjmuje żadnych wyjaśnień pokroju nie zdążyłem wcześniej ściągnąć i sprawdzić… 🙂
Dowódca polowy: [V]PolishFactor