Na Ratunek II 2.10.2016 – 21.00
Coop@10 (zamknięty): Na ratunek II
Serwer: Veterani.pl
Ts: Veterani
Zbiórka: 20.30 w celu sprawdzenia modów
1.Wprowadzenie
Grom traci kolegę. Podczas tajnego spotkania z informatorem w mieście został on porwany. Cicha obstawa zgubiła trop podczas pościgu w kanałach, którymi uprowadzili por. Franka Dolasa. Jako dekryptor miał przy sobie tablice kodowe NATO oraz tablet umożliwiający ich odczytywanie. Na szczęście nie stracił telefonu, który mial wbudowany dodatkowo alarmowy nadajnik GPS. Amerykanie już namierzyli jego pozycje. Ruszamy na ratunek….
2.Sytuacja
Sygnał wychodzi z opuszczonego kompleksu fabrycznego w mieście na północy od Bagdadu. Jest on dość silny, więc porucznik nie znajduje się w żadnym zamkniętym pomieszczeniu. Telefon musiał zostać jednak uszkodzony, bo nie można się dodzwonić ,ani dotąd nie otrzymaliśmy żadnej wiadomości tekstowej.
3. Strony
OPFOR: Lokalna Talibska milicja wspomagana prawdopodobnie rosyjskimi „doradcami”.
BLUFOR: Mieszany oddział komandosów z jednostek Grom i JWK – „sami najlepsi z najlepszych”.
4. Zadania
– Głównym zadaniem jest odnalezienie żywego porucznika Franka Dolasa i jego ewakuacja. Nie wiemy w jakim znajduje się stanie ,ale komunikaty radiowe z nasłuchu sugerują, że ktoś jest u Talibów intensywnie poszukiwany, więc jeszcze żyje. Widać że udało mu się uciec i gdzieś schować na terenie bazy. Nie wiemy w jakim jest stanie więc liczy się każda minuta.
UAV pokazuje intensywny ruch w bazie rebeliantów. Na mapie zaznaczono sfotografowane posterunki na obrzeżach chroniące dostępu do bazy. Na dachach obiektów liczne kontakty – prawdopodobnie snajperzy. Z podczerwieni wynika ,że na ziemi mamy do czynienia z oddziałem strażników w sile plutonu. Zauważono wkopane przy posterunkach 4 pojazdy ( 3 transportery i 1 czołg).
Musimy dostać się niepostrzeżenie do silnie strzeżonego kompleksu w mieście (do wyboru 4 kierunki podejścia z 4 posterunkami). Musimy oczyścić cały teren z ciężkiego sprzętu i go przeszukać by umożliwić bezpieczne lądowanie naszemu helikopterowi ewakuacyjnemu.
5.Uwagi
Do dyspozycji transport lotniczy (helikopter transportowy dla końcowej fazy ewakuacji) oraz podstawowy samochodowy (ciężarówka) w zorganizowanej zaimprowizowanej bazie na pustyni.
Specjalności: Granadier, Snajper, 2X specjalista AT (Spike), KM , Sanitariusz i opcjonalnie pilot helikoptera.
Żołnierze są w pełni wyposażeni i gotowi do walki i nie wymagają przezbrojenia.
Przy ciężarówce zorganizowano skład amunicji dla indywidualnych potrzeb dowódcy.
Uwagi techniczne
Misja jest poprawioną wersja I części, w której wyeliminowano zauważone drobne błędy oraz zwiększono liczbę i rozstawienie przeciwników broniących bazę. Zwiększono nieznacznie umiejetności wroga.
Umożliwiono 1 respawn. Dbajcie więc o życie swoje i innych tj. działania zgodne z regułami taktycznymi walki MOUNT i CQB , by nie skończyć zbyt szybko zabawy 😉
– Podczas rozgrywki obowiązuje zakaz używania przez graczy jakichkolwiek modów pokroju MCC Sandbox, etc. Użycie będzie wiązało się z banem.
– Misja jest całkowicie niezależna. Posiadać będzie kontrolę 1 Zeusa (tylko mission makera głównie do tworzenia efektów specjalnych i nudnawej logistyki) . Nieautoryzowane używanie funkcji Zeusa za pomocą konsoli przez innych graczy, lub narzędzi tego typu wiązać się będzie z banem.
Modyfikacje:
- ACE 3
- CBA A3
- TFAR
- PSZ
- @cup_terrains_core
- @cup_terrains_maps
- @cup_units
- @cup_vehicles
- @cup_veapons
- @ASR_AI3
- VTS_Duckhunt
Misja będzie używać po stornie serwera rozbudowanego modu na inteligencje ASR_AI3 i poprawiającego odległości widzenia (tylko dla wybranych jednostek tj ognia snajperskiego) VTS_Duckhunt.