NA RATUNEK II cz.3 21.00 29.10.2016
Coop@14 (zamknięty): Na ratunek II
Serwer: Veterani.pl
Ts: Veterani
Zbiórka: 20.30 w celu sprawdzenia modów
1.Wprowadzenie
Grom traci kolegę. Podczas tajnego spotkania z informatorem w mieście został on porwany. Cicha obstawa zgubiła trop podczas pościgu w kanałach, którymi uprowadzili por. Franka Dolasa. Jako dekryptor miał przy sobie tablice kodowe NATO oraz tablet umożliwiający ich odczytywanie. Na szczęście nie stracił telefonu, który mial wbudowany dodatkowo alarmowy nadajnik GPS. Amerykanie już namierzyli jego pozycje. Ruszamy na ratunek….
2.Sytuacja
Po zdobyciu kompleksu przez naszą sekcję i zabezpieczeniu terenu czas na ewakuację ciężko rannego porucznika Dolasa. Odzyskany cenny tablet z tablicą kodową został zabezpieczony. Niestety zamieszanie jakie wywołaliśmy naszą akcją nie uszło uwagi terrorystów. Do momentu dotarcia ewakuacji musimy utrzymać nasze pozycje. Talibowie zrobią wszystko by odzyskać cenną zgubę i nie dać nam umknąć…
3. Strony
OPFOR: Lokalna Talibska milicja wspomagana prawdopodobnie rosyjskimi „doradcami”.
BLUFOR: Mieszany oddział komandosów z jednostek Grom i JWK – „sami najlepsi z najlepszych”.
4. Zadania
– utrzymać główną bramę i budynek administracji w bazie do czasu zorganizowania ewakuacji.
UAV pokazuje zbliżające się znaczne posiłki rebeliantów. Zauważono jednostki w sile kompanii oraz 4 pojazdy wsparcia ( 3 transportery i 1 czołg).
5.Uwagi
Do dyspozycji ewakuacja lotnicza (helikopter transportowy).
Specjalności: Granadier, Snajper, 2X specjalista AT (Spike), KM , Sanitariusz i opcjonalnie pilot helikoptera.
Żołnierze są w pełni wyposażeni i gotowi do walki zgodnie z wybranymi specjalizacjami – nie wymagają przezbrajania.
W budynku znajduje się skład amunicji dla potrzeb dowództwa.
Uwagi techniczne
Misja jest kontynuacją 2 poprzednich części. Zwiększono nieznacznie umiejętności wroga oraz zdolności krycia się przed ogniem.
Umożliwiono 1 respawn.
Dbajcie o życie swoje i innych tj. słuchajcie bezwzględnie rozkazów dowódcy, nie opuszczajcie samowolnie wyznaczonych pozycji, by nie skończyć zbyt szybko zabawy sobie i innym 😉
– Podczas rozgrywki obowiązuje zakaz używania przez graczy jakichkolwiek modów pokroju MCC Sandbox, etc. Użycie będzie wiązało się z banem.
– Misja jest całkowicie niezależna. Posiadać będzie kontrolę 1 Zeusa (mission makera głównie do tworzenia efektów specjalnych i eliminacji nudnawej logistyki) . Nieautoryzowane używanie funkcji Zeusa za pomocą konsoli przez innych graczy, lub narzędzi tego typu wiązać się będzie z banem.
Modyfikacje:
Po stornie serwera:
- @ASR_AI3
- @FFIS
Misja będzie używać po stornie serwera rozbudowanego modu na inteligencje ASR_AI3 wraz z nowym do przetestowania systemem poprawy walki i prowadzenia ognia (Fire-Fight Improvement System).